Selasa, 20 Julai 2010

ni lah baju sanding ku :-(

milik siapakah baju ini???
tunggu.....tunggu.....
korang perasaan x title entry ni??
ade ikon :-( kat title entry ni kan.......
ok..ok....dah lama dyan simpan cite ni sebenarnye.....
rasenye dyan x bagitahu lagi pasal ni....
untuk pengetahuan korang sume......
majlis kawen dyan akan di adakan di belah a.k.a pihak perempuan je......
makne nye hanya ada 1 majlis sahaja.....
kat rumah enchek tunang tak jadi buat diatas sebab2 tertentu.....
ape masalah nye??
ops.....!!!!
ni hanya masalah yang di ketahui oleh alhi keluarga sahaja......
tp jangan bersangka buruk atau bersalah sangka ok......
bukan masalah antara famili ok....

ok kite balik pada tajuk enrty ni ok......
ni lah baju yang sepatut nye dyan pakai untuk majlis bartandang......
tp di sebabkan x jadi buat majlis kat rumah enchek tunang....
baju ni pun telah di cancelkan.....
teringin jugak nak pakai baju yg di sewa tp apakan daya......
x pe,,,,x pe,,,,,
sume nye ni adalah dugaan dan kebaikan untuk semua pihak.................
owh ye......
pasti ada yang tertanye2 baju sanding dyan kan??
insyaALLAH klo ade mase nanti dyan akan hapdet enrty pasal design baju tu ok.......
harap x de yang muak bace enrty2 pasal kawen....

4 ulasan:

JULYA berkata...

takpe...Tuhan nak suh dyan berjimat tuh..hehe.bnyk tul dugaan dyan ek.jd tajut plak nak kawen

dyansayangidris berkata...

huhu..x pe ju,dugaan demi dugaan mesti kite tempuh dgn hati yang tenang...setiap dugaan pasti ada hikmah nye kan...mana tau after kawen dyan dpt kebahagian bersama suami....jgn takut ju,,setiap org lain cara dugaan nya....kena kuat......

AngahSayang2314 berkata...

dyan dah bocor la.. macam tue hehehe

rahsia la sikit shutttttt

dyansayangidris berkata...

angah ~ bocor?? rahsia?? ni baju x jadi la....baju yang tok umah dyan tu dyan x kan upload cume tunjuk design je...huhu