Khamis, 1 Julai 2010

~kad kawen ku~

wah dah nak edar kad kawen..cepat nye...x sabar ke ape dak ppuan ni??huahuahua...sape yg leh sabar nak tunggu hari bersejarah,hari yang bermakna dalam hidup ni??sape2 sile angkat ibu jari kaki anda...mulut je kata "x lah..biase je..." padahal dlm ati tu..."cepat la aku kawen..cepat la...." masih x nak ngaku ke wahai bride to be sume???? ngaku cepat....dyan dengan muke yg senyum manis ngaku yg dyan mmg x sabar nak tunggu saat2 di ijab kabul,saat bersanding,saat orang ucap tahniah,saat g bergambar posing2 yg x hengat dunia tu...ape??malam pertama n honey moon???ye itu pun x sabar...coz enchek tunang nak bwk g bercuti kat ................ iysh x mo la bgtau...rahsia.....
etcelli ni mmg kad kawen dyan n bkn dyan dah edarkan tok kawan2 n sedrara mara kat mesia ni la...ni dyan nak poskan kat sedara n cazen2 yang ade kat indonesia....almaklum la dorang berkeje so nak minta cuti tok dtg wedding dyan nti agak ssh so ade kad ni ade bukti la kirenye kan...
ape perasaan dyan mase tulis name dorang kat ad ni ea??rase wedding dh dekat memang dh dekat la dyan iysh...iysh....teruja n gembira n bahagia n x sabar and and and ape2 jelah..... suke nye bile nak kawen ni...gembiranye mcm dapat ape tah.... i lob u sgt2 wahai enchek tunang.......
ok dah x nak bebel2 nanti org ckp mulut becok....
lets c da pitcas...

kad2 yang belum di tulis name lagi....
akan ku pos lajukan kalian semua....
duit melayang tp happy.....

3 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

wah dyan mesti tak sabar2 kan??? ingat jgn gemuruh nanti

ohsugus berkata...

kak dian..
kad jemputan utk berry jgn lupe..
hahaha..
(:

dyansayangidris berkata...

angah ~ x sabar n cube sabar ni.....sekali seumur hidup ngah,,mau x sabar..hahaha......
bearry ~ inysaALLAH nti akk pos ea.....