Sabtu, 26 Jun 2010

ianya sedang dijalankan....

salam...(penuh sopan santun gitu) fuh....dah leme ke dyan x wat entry ea??ade dlm seminggu mcm tu kot...last entry just gambar dr encik google je....huhu....sorry la wahai pembaca2 ku sekalian.....ade ke orang bace....  mcm2 terjadi lately ni tu yg agak ssh nk menghapdet....k balik pada tajuk....ape yg sedang dijalan kan wahai dyan??? begini cite nye....(penuh skema ayatku) skung bilik dyan tengah di renovasi a.k.a di ubah suai la.....erm...bilik tok kawen kena baru,,bkn perabot dlm tu je yg baru ok....ade org baru nak tido kat bilik tu x lame lagi..hukhuk....ops....tiade perkataan lucah di situ ok....hihi.....gambar2 akan di upload kemudian ea...klo ingat la....ok lah bye....mood kembali tak normal....



5 ulasan:

b.E.L.L.e berkata...

dyan..nanti upload pic banyak2,k..ngee~~

ohsugus berkata...

weee...
lame x cment2 ngan kak dian..
kak dian nak kawen dah..
best nye..
jgn lupe jmput tau..
(:

AngahSayang2314 berkata...

hai dyan maaf baru kesempatan singgah last week mc..

nanti letak la pic banyak2 tau

ElyaElmo berkata...

dyann....bnyk bende lagi kee kenne settle..
maintainkan mood anda yeee...:)

dyansayangidris berkata...

bain ~ ok2 nti dyan upload ea..pic tu nak edit ckit...
bearry ~ lame kan x jumpe..insyaALLAH...
angah ~ demam ke??
elyaelmo ~ huhu..cube maintain ni...