Selasa, 17 Ogos 2010

POSH76 GIVEAWAY ANNIVERSARY 2010

salam alls.....
lately ni dyan agak malas nak wat entry berkenaan dengan wedding,,ramadhan dan lain2.....
sebabnye idea ssh nak datang mencurah2...
on blog just tgk entry kawan2 je....
so tadi terbace entry dr belog julyarnis mengenai contest ni sile kelik ok ...
dia tag dyan join contest dr belog madam posh76 ....
contest ni berkenaan dengan anniversary madam posh76 ni la....
so sape2 nak tau dengan lebih lanjut sila baca ye ....
so korang dah bace?? dah tau syarat2 nye?? so dah boleh la korang bace cite selanjutnye... macam bace berita plak..
ok dyan nak selesaikan contest ni dengan slogan
SAYA INGINKAN ANNIVERSARY saya disambut dengan keadaan yang penuh bermakna disamping insan2 tersayang...adakan 1 majlis kesyukuran secara sederhana yang di hadiri oleh sanak saudara,sahabat handai....selepas selesai majlis kesyukuran pula saya ingin pergi bercuti bersama suami tercinta belom kawen lagi ok pergi bercuti ke pulau2...atau pun tempat yang banyak kenangan bersama suami....dengan erti kata lain,,,ingin kan suasana bercuti yang romantik,tenang aman damai tanpa hiruk pikuk dunia....insyaALLAH pada 24 september 2010 ni saya akan sah bergelar puan idris...dan insyaALLAH juga pada 24 september 2011 adalah anniversary pertama kami...tp rase nye nak celebrate tiap2 bulan je...huhu..apa2 pun doakan kebahagiaan kami... 38 days to go....

nota kaki : nak letak pic mase nikah lom ade lagi,,,nak letak pic honeymoon lom ade lagi so letak pic pre wedding je lah ea....hope madam posh76 enjoy....


nota kaki ke dua : sila amik contest ni ye ibu aliff ... cite kan la pasal anniversary ibu tu ea....mesti ade kisah suka dan duka kan...ape2 pun tayunk anak mummy....


3 ulasan:

y@n@ M!B berkata...

very-the-romantika! hehe...gud luck dear! =)

JULYA berkata...

huhu
jeles nye ade pica pre wed
mau juga donk

dyansayangidris berkata...

y@n@ ~ thanks darl...gud luck to u too...

juju ~ x de makne nye nak jeles..but i like org yg ngaku die jeles ni tau....hahaha....kamoo mau ya??ntar kamoo bikin pre wed pica juga ya....aku tungu kok gambar kamoo...hahaha