Khamis, 31 Disember 2009

selamat tinggal 2009...selamat datang 2010....


pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru...lagi brape jam je kan....adakah segala azam dan impian korang sume dah tercapai?? erm dyan pun x ingat ape azam n impian dyan dlu....tp rase nye slh 1 dr sume2 yang tak ingat tu dah tercapai kot....ahaks....ape die??huhu...malu plak nak bagitau..ingat kan dlu tahun 2009 ni dah bgelar wife kepada idris tp x tercapai plak ape2 pun tahun 2010 kompom dyan dah jadi wife die...2009 ni ni bru jd tunang la....hihihi....tahun 2009 ni mcm2 cerita suka dan duka yg dyan lalui....pahit manis masam masin la kata orang...ahaks....
selamat tahun baru sume....
semoga azam korang sume tercapai k....

1 ulasan:

kameraX berkata...

menarik!! kontest black'n'white baru pulak di http://kameraxburuk.blogspot.com/2009/12/contest-baru-pulak.html jgn lupa click nuff ads!