Rabu, 23 Disember 2009

CONTEST :pja,belikan saya souvenir Turki!!


sekarang ni dah ramai plak yg wat contest kat blog ni kan..erm bila lak dyan nak wat contest ea??huhuhu...soon maybe.....huhuhu...
k ni contest ke dua yang dyan masuk coz ramai gak yg join...
x salah mencube kan....
"pja,belikan saya souvenir Turki......"

(ni banner contest tu ye)


syarat-syarat.
1. Buat entri dgn tajuk yg sama atau tajuk pilihan hati;)
2. Letakkan banner dan link blog ini di entri kamu
3.Letakkan banner contest di side bar dan link ke blog ini(bukan entri ini)
4. letakkan gambar kamu bersama ibu.Gambar berdua ataupun collage seperti di bawah diterima. Bilangan gambar tidak menjadi isu, setiap blogger ( satu atau banyak gambar) dikira satu penyertaan.ie:suka hati nak letak berapa..
5.Di bawah gambar itu copy and paste ayat di bawah. Tokok tambah jika mahu.

"terima kasih emak, keranamu aku di sini!"

6. sila letakkan link entri kamu sahaja di dalam ruangan komen.
7.Tarikh tutup akan di umumkan kemudian hari, sesuka hati saya;p
ni gambar2 yang dyan nak pertandingkan.....
cewaah......
terima kasih emak, keranamu aku di sini!

1 ulasan:

merahjamboo berkata...

thanks joın same dear!!

xoxo
pja