Selasa, 21 Julai 2009

~Farina binta Adam~

asamekom cume pembace2 blog ku.....(ade ke org bace dyan oii.....) dun be perasan2 k dyan...ok2..cukup2 jgn nak bebel n merapu yang tidak2...di sini dyan nak memperkenal kan sorang kawan baik dyan...baik ke die ea??ops...baik2...die lah tmpt dyan bercerita suke and duka...tp yg slalu nye yang sedih2 je...(sambil nangis2 n kuar hingus..)huhuhu....


name die Farina binti Adam....ni pictha die....pictha ni mase ktorg study dlu...sori ea Na,x de pictha bawu la...pictha ni pun shumel kan...ko pun mmg 'shumel'....huhuhu....kite orang blajar kat politeknik johor bahru ambik kos pengurusan hotel n katering....actlly,bkn politeknik johor bahru..politeknik pasir gudang coz poli ni terletak kat pasir gudang...alahai,mase tu kitorg amik sijil je...tp now Ina sambung ambik dip..chaiyok2 Na...aku doakan kejayaan ko...aku malas nak sambung doh..nak kawen..ahaks....miss gler kat Ina...rindu gelak2,ngumpat2 ngan die..isyh..senang cite rindu sume la...ops..1 lg yg dyan rindu..mamat..dyan rindu la....hahahaha....jangan marah ea..aku x nak pun mamat tu....aku dah ade abg deris aku tu....huhuhu.......jap ni dyan buzz ym die...tp hampeh....die x balas pun...xpe...xpe....tgu la.....so tetibe ade idea utk mengkena kan die.....




~yahoo! messenger wif ina.....

dieyyann_w: ina.....
dieyyann_w:jgn lupe dtg 3 ogos ni k...

farina adam: ye...
farina adam:ade ap plk...

(dlm aty dyan.."peh ade respon..ni yg leh kena kan die ni..." )
dieyyann_w:ko ni wat2 lupe ke mmg x tau??
farina adam:tak tau la wey...
dieyyann_w:sampai aty ko kan
farina adam:yg tau aq naik sem je
dieyyann_w:lah ko naik sem ke
farina adam:daftar sem baru...
dieyyann_w:erm...sedey aku kwn aku x de..
dieyyann_w:x pelah na...
farina adam:eh bukn ari isnin ke tu..
farina adam:npe wt isnin yan...
dieyyann_w:aah la...
dieyyann_w:dah itu tarikh nye

farina adam:ala
dieyyann_w:nape na??
dieyyann_w:ko nak aku minta tkr tarikh ke??
dieyyann_w:tp mane leh na..tp cmne ea...
farina adam:otak ko gile...
(gile tu adelah panggilan kitorg kat kwn2..)
dieyyann_w:ape??
farina adam:tu lh yg ko tungu2 selme nie ngok...
farina adam:nk tukr2 pe nye lg..tak pyh...

dieyyann_w:ina.....
farina adam:ko wat kul bpe eh yan....
dieyyann_w:3 ogos bday aku la ngok
farina adam:setan....
dieyyann_w:aku nk invite ko mase bday party aku....bodoh...
farina adam:eh ko....
dieyyann_w:aku tunang bln 10 la.. (dlm aty dyan.."yes,sasaran mengena..xsabarnye nak tunang....." )
farina adam:aq ingt ko tunag menggong...
dieyyann_w:bkn
farina adam:aq pun pelk gak si gile nie nape lh dy wat ari isnin...
dieyyann_w:tu la ko....
dieyyann_w:len kali bile aku buzz,bls la...
dieyyann_w:tgk kan dh terkena
dieyyann_w:hahahahaha
dieyyann_w:ko naik sem ea hari tu??
dieyyann_w:aku g jaybee bln 8 gak na...
dieyyann_w:akk sepupu aku kawen

farina adam: x-( (marah ni....)
dieyyann_w:aku na\k jumpe mamat la...huhuu...
farina adam:hahaha....
dieyyann_w:jgn marah2 syg
farina adam:jumpe aq si gemuk tu,..
farina adam:ahhahaha
farina adam:jumpe arr si gemuk tu,,

dieyyann_w:gemuk ke die skung??
dieyyann_w:ko pun gemuk gak kan...
dieyyann_w: owh ye na aku nak kuruskan badan la...sume ckp aku dh gemok n mcm2..
dieyyann_w:padahal aku dh kurangkan makan..
dieyyann_w:tp aku tgk yg kurus telinga aku je..bdn x turun pun...

farina adam:bodoh gak ko....
farina adam:nie...
dieyyann_w:ape lak?/
farina adam:kurg ar mkn nasi mlm2...minum jus matw 5 yan.
farina adam:wey aq agk buzy nie..

dieyyann_w:mane ade aku mkn nasi mlm2 aku mlm abg aku ade la....
dieyyann_w:hahahahah........

farina adam:nnti aq msg ko ar..
dieyyann_w:erm yelah..aku tunggu ko buzz aku....
farina adam:OK....

**perbualan antara aku akan disambung selepas farina on9 semula....huhuhuh.......

Tiada ulasan: