Jumaat, 12 Februari 2010

~ valentine's day ~


14 februari adalah tarikh yang yang amat bermakna bagi orang2 di barat sane.....valentine's day atau ade gak yang panggil "hari memperingati kekasih".....bagi orang islam tidak digalakkan untuk sambut valentine ok....ni bukan adat kite ok.....lagi pun cube korang sume pk...org kat barat sane cume ingat kat kekasih dorg setahun skali je..... name pun hari memperingati kekasih,14 feb ade skali je dlm setahun k..... so kite ingat kat kekasih,tunang, or suami sekali setahun je ke???x kan....so x yah la korg nak ikut2 budaya orang sane k....
~dah lame x hapdet pasal kawen kan....agak busy lately ni.....

1 ulasan:

drnicksina berkata...

diyan..nick sokong statement diyan..nick pown cm tu