Jumaat, 4 September 2009

~kami di photofunia & effmypic~

ape tah tajuk entry kali ni kan....hahahaha.....(gelak mcm biasa..x mo gelak yang baru..x sopan btol..)terasa bosan yang amat sangat2..so ape lagi dyan yang dulu nye suke mengEDIT gambar sekarang myambung balik aktiviti yang dah lame tak di buat...huhuhu....sile lah lihat2 gambar2 yang telah di edit ni ye......

**ye..memang....x de pic lain ke??(mesti ade yang btanye mcm ni kan..)x de la makne nye..hahaha...lg pun dyan suke pitcha2 ni..so sape yang x suke x payah la bace..dyan x pakse pun tgk pitcha n bace pun....huhuhu....


..pameran lukisan dyan & idris..
..kami di atas awan..

..siaran langsung di channel 6638..

..loket ku loket mu jua..


..mynameisdiyanwahyuni..

..mr & mrs idris coming soon..
..love forever...

2 ulasan:

Andrew P. berkata...

Terima kasih, aku suka Photofunia. Kemarin saya menemukan layanan lain di mana kita bisa mengedit foto-foto kami: PicJoke - gambar lucu itu memiliki banyak efek foto.

Mimey Ellsa berkata...

http://mecollection-lovefashion.blogspot.com/