Rabu, 20 Mei 2009

omg...!!! kaki ku dilanda BISUL.....

semalam aku rase semacam je kat kaki kanan ni......
so aku pun wat dek je....
aku fikir kena gigit nyamuk.....
aku jenis x suke garu2...
kang tinggal kesan klo luke.....

so pagi td mase nak bangun tido...
kaki kanan aku makin sakit.....
aku pun tgk la....
rupe2 nye kaki ku bisul....
tp kecik.....
comel mcm tikus yg kat Mc D smlm.....

hehehehe.......
jalan terjengket2 la aku pagi ni.....
ngadu kat Yati....
konon aku nak cucuk ngan jarum bisul aku ni.....
tp Yati x bagi....
biar sampai masak dlu kata nye....
pelik kan.....
bisul pun leh masak.....

huhuhu......

selamat kecik je bisul ni.....
ade kawan aku mase blajar dlu....
besar n kena g sedut kat klinik....

huhuhu.....

takut nye......
harap2 x jd serius la bisul ni.....
sorry....
xdpt nak letak pic kaki ni banyak2.....
aku geli tgk.....
~abaikan bulu2 kaki ku ok.....
~pertumbuhan bulu kaki ku mmg terbantut.......
sekian..........

Tiada ulasan: