Selasa, 19 Mei 2009

ape2 je lah.......




Hari ni aku mcm nak makan fast food tp yati mcm x nak makan fast food......
so kiteorg pun wat mcm budak2 dlu....
lat ta li lat tai li tam plom....
yes aku menang....

so kiteorg makan kat


erm.....

yati makan mac chicken.....
aku lak makan spicy chicken mac duluxe.....


ngah sedap2 makan....
aku rase semacam je kat bawah...

kat kaki aku la......
aku ape lg.....


tinjau la....
dlm hati dah cuak ni......


*~* aku ingat ade kucing....
(tp bile fkr lik semula....mane ade kucing kat jusco...lain la kat kedai mamak......)

aku ni jenis geli n takut kucing.....


so aku berani kan diri tgk gak ape bende yg gerak2 kat kaki aku tu........

peh....

ade "cik T"

aku xde lak jerit ke ape.....

coz aku tgk "cik T" tu kiut....
kecik je....

terus aku teringat cite....

"Ratatouille"




then yati tanye......"ko nape yan???ade ape?

dyan...."x der pape...mcm ade bende gerak2...ah,xde pape la T...."

so sambung makan....

dah abis burger..
makan kentang lak....
borak2......


pastu aku ni kan jenis jujur...

aku tergelak la sorg......

yati tanye, "nape yan....."


nak x nak aku ngaku je kat Yatie......


"T...td kan,dyan nmpk tikus.....leh x bgtau kat manager mc d ni??......"

Yatie jwb....."leh je yan....ni bagus dpt kat kite....klo kat org lain...mau mjerit2 org tu......."


so sbelum kuar Mc D kiteorg bgtau kat manager Mc D tu.....

kbetolan die ade legar2 kat luar.....

ktorg bgtau la....

tp akk tu mcm endah tak endah je......

lantak la.....

janji ktorg sebagai pengguna dh jalan kan tugas.......


seram siot klo "cik T" tu besar....

mau mjerit2 aku td......

huhuhu..............



pas makan aku hntr Yatie g Jbtn Phutanan......

(bakal tempat keje baru yati.....)


x pelah.....

tolong kawankan...

nti die dah pindah dh x leh tolong2 ag.....

nak tau x......????sape nak tau angkat ibu jari kaki.........

ktorg masuk opis dh dkt kul 3 ptg..........

selamat "MAMA" x tarik muka kat kiteorg......

*~* "MAMA" bkn bos ok........tp blagak mcm bos......

huhuhu.......

hopefully "MAMA" xkan tgk blog aku ni.....

k la....penat lak menaip.....jap lg klo ade idea dyan sambung k......


***ni pic Yatie....aku curi2 snap mase die ngah jwb panggilan customer.....





Tiada ulasan: