Rabu, 19 Ogos 2009

~keTIDAKsabarAN~

cube korang tgk kat atas ni....dyan nye ticker engagement day tu..sebulan lebih je lagi.....x sabar nye nak tunggu tarikh tu...ape2 pun kena puasa n raye dlu...dyan nye hari tunang jatuh pade suasana raye lg....so sape2 yg datang nanti pastikan anda sume pakai baju raye tahun ni ok...klo leh ikut tema lah...poyo lak rase nye......
so tolak mase makan,mandi,tido,tengok tb,bace novel,g keje n mcm2 tinggal brape jam je tau.....baju dah tempah...ade 2 pasang baju dyan tempah..x tau nak pakai mane 1...huhuhu....so skrg dyan dah setat nak wat kad....kad tunang.....(eh..suke la dyan nak wat kad tunang ke x....bkn minta fulus korg pun kan......)mulut orang ssh kita nak tutup...biase lah kan...huhuhu....
**semoga kad ni 'menjadi' dengan jaya nye...chaiyok...chaiyok dyan.....mood mesti happy mase wat ok....nti kad2 ni plak jd mangsa keadaan.....huhuhu........
**AMIN....
**harga setiap barang yang di guna akan di beritahu kemudian....
**pic kad2 yang telah siap tidak boleh di upload buat sementara waktu...harap maklum....


ni lah bahan2nye ye puan2.......


* idea tercetus setelah melihat kad tunang kwn alam maya ku...."ynaaohynaa".....(die x kisah pun dyan wat mcm die...so korg x pyah la nak nak ckp blkg ke ape ea.....betol x ynaa???....)

cube teka warne tema ku nanti....
sape teka dengan jwpan yang betol akan ku hadiahkan 1 kad undangan.....

semoga berjaya diriku...........

**di atas permintaan ynaa..akkk upload juga akhirnye.....

sile komen ye...tu je yang termapu akk wat....


6 ulasan:

kisah Semut berkata...

nk gak huhuh

dyansayangidris berkata...

nak ape??
kena la jwb teka teki tu ok....

YnaaOhYnaa berkata...

eh lawa lah kak..!
simple but nice..!! =)

arezura berkata...

wahh...akk tau tema wane ape..teke ehh..nant kene bg hadiah tau...

wane ijauu..btll x...

dyansayangidris berkata...

~ynaa : yeke sis??? anyway thanks ea coz telah menumpahkan idea tu tok akk.....

~arezura : teke lah....ups.....maaf...jwpn akk salah....hijau kaler viva dyan ok.....

arezura berkata...

sbb tu ckp wane ijauu..haaa wanee purple kot..x pon biru or pink...